marți, 23 martie 2010

Finalisti

In urma jurizarii s-au ales 5 finalisti. Acestia sunt:
Preda Mihai Alexandru de 19 ani si este din Ploieşti, Prahova , participant cu primul logo
Tucan Georgiana-Ioana de 26 ani din Brasov, Brasov cu al zecelea logo inscris in concurs
Mirel Caita
41 ani din Baia Mare, Maramures, inscris cu logo-ul numarul 26
Craciunoiu Stefan, de 22 de ani din Cluj Napoca, Cluj, care a participat cu logo-ul numarul 18
Stefan Perse de 22 ani din Baia Mare, care a creat logo-ul 23 .
Lucrarile urmeaza sa fie votate de catre personalul spitalului. Castigatorul va fi anuntat pe blog in 2.04.2010.

4 comentarii:

  1. Cei trei finalisti sunt cinci ...
    Sa inteleg ca cei trei sute Euro premiu sunt cinci sute ?
    Oricum nu asta e ideea, ati muncit toti si nu mai vreti sa stiti nimic de tot concursul asta ? NU vreti sa stiti pe ce considerente s-au facut alegerile ? Eu de exemplu as fi foarte curios sa stiu de ce nu este prezenta lucrarea lui Sdraila Marian Aurel http://clubultinerilorcomunicatori.blogspot.com/2010/03/logo-25.html
    intre cei cinci finalisti ?
    Oricum, cat de curand o sa fac un comentariu mai larg pe blogul meu (cu valoare personala nicidecum profesionala) a ceea ce reprezinta fiecare logo ales pentru finala si ma astept la mai multa prezenta, cu opinii si comentarii sincere atat din partea celorlalti concurenti cat si a celor din comisia de jurizare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si iata ca s-a sfarsit si pledoaria, dar ma asteptam la comentarii mai multe.

    http://bogdan-insemndesanatatemintala.blogspot.com/2010/03/concursul-de-identitate-pentru-spitalul.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Bogdan
    Nu Clubul a hotarat finalistii, ci am avut un juriu ales, prezent si in regulament, care a analizat si criticat fiecare lucrare in parte. Nu am facut nici favoritisme, nici nu am discriminat pe cineva. Iar in finala au ajuns cinci, a caror lucrari vor fi supuse votului personalului spitalului, cei care vor hotara castigatorul.Dar, ca sa te linistesti tu, vom afisa pe blog notele fiecarui expert. Nu am vrut sa descurajam pe nimeni, dar totutsi e un concurs.

    RăspundețiȘtergere
  4. "notele fiecarui expert" imi suna a ironie. Cat despre faptul ca "Nu Clubul a hotarat finalistii" ... Nu am pomenit nimic de Club ci de Comisia de Jurizare si de Angajatii Spitalului. Sunt si eu foarte curios ce note a acordat Portarul Spitalului.

    RăspundețiȘtergere